Dopo l'aggiornamento della settimana scorsa (che ho criticato) nella quale si annunciava l'apertura di una seconda sede a Seattle, eccoci con il nuovo aggiornamento settimanale di Camelot Unchained.
Questa settimana ci sono state migliorie per le costruzioni, per i relativi progetti e sono state aggiunte le prime superfici curve per gli edifici.
Sono stati introdotti anche nuovi miglioramenti all'interfaccia di gioco con i primi screenshot che ne dimostrano il funzionamento.
Concludiamo con la solita carrellata di concept art per scudi, armi ed animazioni relative al nuovo ed all'affogamento.
- Fixed threading problem with building loading.
- Improved terrain generation speed.
- Improved performance when placing large blueprints.
- Global reduction of chance of hitching.
- Long-requested plateau mod in testing.
- Landed first pass of building with curved surfaces.
- Lots of movement in re-abilitation – First pass of knockback, armor resistances, block, animation sets for different weapons, multi-stage skills, channeling, ability builder, damage to buildings, collision volumes like fire wall, and counter attack.
- Several quality-of-life improvements and bug fixes for the next C.U.B.E. push.
- Progress on groups UI.
- Progress on C.U.B.E. UI update.
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